Lite inredningstips

Ibland kommer man över små fynd när man renoverar. Jag och min man håller på att renovera vårt hus och då kommer man över en hel del som b.la. detta gamla fönster som syns på bilden nedan. Om man tycker om den lantliga stilen så kan man med ett gammalt fönster göra en hel del, som exempelvis använda ramen och göra det till en spegel, eller så kan du som jag har gjort på bilden nedan, använda det till att rama in dina bilder som du har på väggen. Häng gärna upp en liten krok som du kan hänga olika saker som symboliserar dina bilder. Jag valde att hänga upp en liten vattenkanna i zink eftersom det är blommor på mina bilder.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0